dinsdag 17 juni 2014

Laatste bericht


Het is nu 17 juni 2014, ik heb deze weblog nu een aantal jaren. Volgend jaar ga ik afstuderen. Ik heb nu net de eindbeoordeling van het derde jaar achter de rug - ik heb alles goed afgerond.
Deze zomer (of begin van het volgende schooljaar) wil ik graag een nieuwe website maken voor mijn werk, aangezien deze weblog wel wat te wensen overlaat, en ik wel een professionele website nodig heb om mijn werk goed voort te kunnen zetten. Ik weet nog niet precies wanneer ik die ga maken en wat voor werk ik daar precies op ga zetten (ik besef dat ik nog niet al mijn werk van het afgelopen semester hier heb laten zien), maar ik weet wel dat ik toe ben aan vernieuwing. Dus bij deze: dit is het laatste bericht op deze blog. Tegen de tijd dat ik een nieuwe website lanceer, zal ik het webadres in dit bericht bijvoegen.

UPDATE
Dit is mijn nieuwe website: www.anneillustrations.com

De site is in het engels, aangezien de kans aanwezig is dat mijn werkveld zich uitbreidt naar de Verenigde Staten. Maar de illustraties spreken voor zich - en voor vragen kan er altijd gemaild worden!

Groetjes Anne

1 opmerking: